Zawód USDT. Jaka jest temperatura karty?
- 3 min
- 0
- 46

Rozporządzenie MiCA (Markets in Crypto-Assets) ustanawia jasne i surowe standardy oraz po raz pierwszy wprowadza obowiązkowe wymogi licencyjne dla emitentów stablecoinów w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG), obowiązujące od 31 grudnia 2024 r.
W przeciwieństwie do innych popularnych stablecoinów, Tether (USDT) nie spełnia warunków regulacyjnych MiCA. W związku z tym Trustee Plus zmienił sposób współpracy z nim:
- Dla mieszkańców EOG wsparcie dla USDT zostało całkowicie wstrzymane - wszystkie operacje wpłat, wymiany i przelewów nie są już dostępne. Tether na saldzie takich użytkowników od 22.03.2025 r. został automatycznie przekonwertowany na USDC.
- Dla wszystkich innych użytkowników niektóre operacje z USDT zostały ograniczone - wymiana na euro i wykorzystanie USDT do płatności kartą Trustee, ale ten zasób jest dostępny do odbierania, przesyłania i operacji P2P.
FAQ
Jak mogę teraz płacić kartą?
- Obecnie do płatności kartą można używać BTC, ETH lub USDC.
Możesz dowiedzieć się, jak połączyć USDC z kartą tutaj.
Jak wymienić USDT lub inną kryptowalutę na USDC?
- Instrukcje dotyczące wymiany aktywów znajdują się tutaj.
Co to jest USDC?
- USDC to stablecoin emitowany przez Circle. Jest powiązany z dolarem amerykańskim, pełni tę samą funkcję co USDT i jest licencjonowany zgodnie z przepisami MiCA. Przygotowalismy osobny artykuł na ten temat. Do wpłacania i przesyłania USDC do Trustee Plus można używać następujących sieci:
Miałem USDT, ale teraz już ich nie ma. Co powinienem zrobić?
- Jeśli jesteś mieszkańcem EOG, token ten nie jest już dostępny do użytku od 22 marca 2025 r., a Twoje USDT zostały automatycznie przekonwertowane na USDC. Jeśli automatyczna konwersja nie miała miejsca, skontaktuj się z zespołem obsługi Klienta w aplikacji, aby rozwiązać tę sytuację.
Miałem pieniądze na karcie, ale teraz saldo wynosi 0. Co powinienem zrobić?
- Aby rozwiązać tę sytuację, wystarczy zmienić walutę płatności w ustawieniach karty.
Aby to zrobić, przejdź do sekcji „Karta”, kliknij przycisk „Waluta” i wybierz żądane aktywa.
Podczas płatności kartą pojawia się komunikat o braku wystarczających środków. Co powinienem zrobić?
- Upewnij się, że masz wystarczającą ilość środków na saldzie portfela dla wymaganej transakcji i sprawdź ustawienia waluty dla płatności kartą. Jeśli określono EUR, a saldo jest w kryptowalucie, połącz wymagane wirtualne aktywa.
Przelałem USDT na stary adres portfela, ale środki nie zostały odebrane. Co powinienem zrobić?
- Jeśli USDT nie jest już dostępny ze względu na zmiany regulacyjne, ale dokonałeś przelewu na stary adres portfela, a środki nie zostały automatycznie zaksięgowane, skontaktuj się z zespołem obsługi Klienta w aplikacji, aby rozwiązać tę sytuację.
Przypominamy, że zespół Trustee Plus uważnie monitoruje zmiany w dziedzinie kryptowalut i finansów cyfrowych, aby spełnić wszystkie wymogi regulacyjne. W przypadku jakichkolwiek zmian w takich wymogach, strategiach emitentów wirtualnych aktywów lub regulacjach europejskich, niezwłocznie powiadomimy użytkownika i, jeśli to możliwe, przywrócimy odpowiednie usługi.
Zainstaluj Trustee Plus - portfel kryptowalutowy z wbudowaną kartą płatniczą!
Wszystkie korzyści w jednej aplikacji



